دانلود انیمیشن Frozen 2 2019


دانلود انیمیشن Frozen 2 2019 با زیرنویس فارسی


دانلود انیمیشن Frozen 2 2019 با دوبله فارسی


دانلود انیمیشن Frozen 2 2019 با لینک مستقیم و رایگان

دانلود انیمیشن یخ زده 2019 با دوبله فارسی

دانلود انیمیشن یخ زده 2019 با زیرنویس فارسی





 ژانر: انیمیشن , خانوادگی , ماجرایی , فانتزی
 امتیاز IMDB: به این فیلم فعلا امتیازی داده نشده است
 زبان: انگلیسی | دوبله فارسی
 سال انتشار: 2019
 زمان: هنوز مشخص نشده است
 فرمت: mkv
 حجم: هنوز مشخص نشده است
 محصول: آمریکا
 ستارگان: Kristen Bell, Jonathan Groff, Idina Menzel, Josh Gad
 کارگردان: Chris Buck, Jennifer Lee
 خلاصه داستان: یخ زده ۲ (Frozen 2 2019) ، فیلمی انیمیشنی محصول سال ۲۰۱۹ به کارگردانی جنیفر لی و کریس باک می‎باشد. در خلاصه قسمت دوم این فیلم آمده است ، السا ، آنا ، کریستوف و اولاف به اعماق جنگل می‎روند تا از حقیقت در مورد رمز و راز باستانی قلمروی پادشاهی خود مطلع شوند. اما…


* لینک دانلود بعد از انتشار قرار میگرد *



انیمیشن سینمایی فروزن محصول کمپانی معروف و بزرگ دیزنی است که انیمیشن های فراوانی را ساخته است که اغلب این آثار با اقبال مخاطبان مواجه شده است من جلمه همین انیمیشن که در سال 2013 سری اول آن تولید شد…

فصل اول این انیمه با بودجه ای معادل 150 میلیون دلار ساخته شد و توانست در حدود 400 میلیون دلار بفروشد که در نوع خود بی سابقه است… سازندگان تا سری دوم آمده شود و از آنجایی که مخاطب اصلی انیمیشن کودکان هستند دو انیمیشن کوتاه نیز تهیه و تولید کردند تا بچه ها و از جمله خیل عظیمی از بزرگترها کمتر بی تابی کنند… مجموعم این انیمسشن ها با کیفیت های متفاوت در ادامه جهت دانلود شما عزیزان آماده شده است.



خلاصه داستان: السا، آنا، کریستوف و اولاف در جنگل می مانند تا حقیقت را در مورد رمز و راز باستانی پادشاهی خود بدانند.



توضیح تریلر: اول از همه باید بگوییم که این تریلر عالی است. هیچ دیالوگی ندارد اما صحنه آغازین شگفت‌آور و فوق‌العاده‌ای دارد که السا را نشان می‌دهد که در برابر اقیانوس ایستاده است. قطعا تِم اصلی این تیزر صور خیال پاییز است و تضاد مستقیمی با زیبایی برفی فیلم اول دارد. تغییر صحنه برای تازه نگه‌ داشتن همه چیز ضروری است و سازندگان انیمیشن این محیط جدید را به خوبی به تصویر کشیده‌اند. از آهنگ Let It Go در این تریلر خبری نیست و گویا Frozen 2 مسیر خود را در پیش گرفته و از فیلم اصلی کاملا مجزاست.





توضیحاتی درباره فیلم Frozen 2 :



Elsa, Anna, Kristoff and Olaf are going far in the forest to know the truth about an ancient mystery of their kingdom.The sequel to the 2013 film Frozen, it is scheduled to be released on November 22, 2019, in 2D and 3D.Disney released the first teaser trailer for the film on February 13, 2019.



دانلود فیلم Frozen 2 با لینک مستقیم